' Hey Girl, It's your birthday, open wide, I know you're thirsty

JAG ÄR 20!

Inga fler tonår, inga fler "vuxengränser". Jag är vuxen, jag får göra absolut (vodka) vad jag vill och jag är lycklig!
Det känns som att jag har haft tre födelsedagar.
I fredags bestämde vi att fira mig eftersom Linda och Elin var tvugna att jobba lördagkväll. Vaknade upp av strålande sol och fick reda på att min värdpappa tar hand om tjejen den dagen, så jag var ledig mellan o8.30-14,45! (Börjar egentligen 12,3o) Sen sa min värdpappa att jag kunde köra mustangen idag eftersom det var min "almost birthday". Så jag körde nercabat i en sportsbil med solbrillor och en Starbucks latte i handen påväg till min Bookclub. Inte varje 20-års dag som man gör det! Definitivt en första för mig. (Långt ifrån sista dock!)
Efter bookcluben så åkte jag till gymet och simmade en timme. Sedan jobbade jag fram till runt 6. Där kom tyvärr en lite svacka på dagen. Det började spöregna och jag var inte alls nöjd med hur jag såg ut och till följd av det så blev jag lite sen till att hämta Frida och sedan möta Elin och Linda. Hämtar Frida, sen är det köer på motorvägen. Hade bokat bord på restaurang men det missade vi. Kommer till slut fram till restaurangen och det är skit svårt att hitta parkering. Sedan när vi kommer in måste vi vänta 40 min på nytt bord. Men när vi väl satt oss ner så vände allt tillbaka till att vara super! Drack en jätetgod rasberry mojito och fick så fina presenter! Av Andrea och Frida fick jag smink från I.D och från Linda och Elin fick jag en ny väska och en t-shirt där det står: I fucking hate fucking number free, som de hade skrivit själva med klädfärg! (Internt, men sjuuukt gulligt) På baksidan var det fastsytt ett hjärta, en uggla och ett peacemärke, vilket är vars en symbol för oss. Och på armen finns det amerikanska flaggan!

Efter restaurangen så åkte vi hem till några killkompisar och hade en fest där, och det var kul. Tack för alla som firade födelsedagen med mig!

Vill säga tack till alla som har grattat mig, det betyder jättemycket att veta att man inte är bortglömd av alla er därhemma! Blir rörd av allt fint som har skrivits.

Tack Mamma och Pappa, Mats, Marianne och Roland, Nicole och Alex för era mejl. Kärlek!

Lördagen som var min riktiga födelsedag firades med brunch på Stacks, yoghurtglass. massa tjejsnack och sedan på restaurang med min värdfamilj och sedan tårtätande och presentöppning här hemma. Fick massa fina saker igen. Fick fina smycken, inomhus mjukisskor, 2 månaders gratis medlemskap på Netflix (Du beställer filmer eller serier så kommer de i brevlådan), badsaker från Bath and Bodyworks och två böcker om LA och Las Vegas till mina föräldrar kommer hit!

Idag, söndag, har jag Elin och Linda fikat i Palo Alto och lyssnat på live musik. Sedan hade min värdfamilj släktmiddag med födelsedagstårta till mig så Linda och Elin var snälla och var med.

Nu ska jag beställa lite filmer, sedan ska jag kolla Robinsonfinalen och sedan ropar sängen!

Bilder och filmer från min Birthday kommer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0