' Monday, Tuesday...

Ja, dessa två senaste dagarna har varit sega, men samtidigt sköna. Var som sagt lite trött i måndagsmorse och då berättar min värdpappa att mitt värdbarn är sjuk så ingen skola och ingen isrink. Det som är lite jobbigt är att min värdpappa är hemma, så det blev något mitt emellan jobb och ledig. Jag gjorde ingenting för hon ville bara att sin pappa ska hjälpa henne, men jag kunde ändå inte lämna huset för min värdpappa hade lite ärenden... Men det var en bra ursäkt för mig att bara ligga i soffan och kolla film hela dagen eftersom tjejen bara låg och sov haha!
Tisdagen såg ungefär likadan ut, förutom att jag tvättade och diskade lite och sådant halvtrevligt.
Igår fick jag i alla fall träffa Elin och Linda (och Meg) och det är ju alltid trevligt! Tog en fika på Starbucks på Santa cruz av. Tyvärr var jag så himla seg och trött haha.
Nu är det onsdag eftermiddag och mitt värdbarn är fortfarande sjuk. Men idag har jag varit på gymet och fått komma ut lite haha. Snart ska jag bege mig till skolan för att hämta upp Dave, sen ska vi bege oss till isrinken, bara vi två idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0