' a red bull vodka in my hand

Ush, det är tråkigt att jobba fredagkväll! Just nu är klockan 21,30 och jag har precis lagt barnen. Mina värdföräldrar är ute på dejt idag eftersom det är valentines-helgen. Segt att jobba, men jag och barnen har gjort roliga saker. Först åkte vi och bowla, sen åt vi middag och senare spelade vi monopol! Synd att jag inte hade med mig kameran, för barnen var så söta när discoljusen kom på i bowlinghallen haha!
Mina värdföräldrar sa inte när de skulle komma hem, så jag sitter bara och väntar. Om det kommer hem snart så blir det en drink med Elin, Linda och några amerikanska kompisar på en bar här i närheten, annars blir det bara sängen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0