' Bloody Monday

Hej!
Idag är det måndag och jag är supertrött! Men det börjar sakta men säkert att gå över. Igår regnade det hela dagen, men idag skiner solen så det är ju skönt.
Sitter just nu vid isrinken och kollar på utbildningar, jag har hittat många spännande och äntligen börjar jag känna mig lite sugen på att börja plugga igen. Men det är mycket som är förvirrande fortfarande, så jag får surfa runt lite till.
Snart kommer lösenordet tillbaka igen. Tycker verkligen att det är tråkigt, men så är det. Jag vill verkligen att ni som vill läsa ska fortsätta, så mejla eller facebooka eller fråga mina föräldrar, ni som känner dem!

Åter till Lund och Uppsala universitet...


Kommentarer
Postat av: Alex

Du är så duktig gumman som redan börjar kolla på utbildningar =)

2010-02-23 @ 13:31:12
URL: http://saraalexandramalm.blogg.se/
Postat av: Mickis

UPPPPPPSALA!

2010-02-23 @ 22:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0