' Wake me up

Pinsamt! Idag försov jag mig med en timme. Jag var uppe halva natten och funderade på mammas födelsedagspresent, så när klockan ringde 6,30 måste jag stängt av den. Så 7,45 vaknar jag utan att jag hör alarmet plus att det är ljust ute. Den paniken är HEMSK. Springer in och drar upp barnen, fixar toast med sylt som de får äta i bilen och vi kom i tid! Woho. Problemet är att båda mina värdföräldrar var hemma, men ingen hade väckt mig eller barnen...
Mamman var borta när jag kom hem igen och pappan sov, så han hade inte märkt något alls. Tur!

Jobbigt att försova sig, det förstör hela dagen. Hade planerat att gå till gymet men det fanns ingen tid eftersom jag inte hann göra vad jag skulle på morgonen, som att slänga in tvätt i tvättmaskinen, tömma disken etc. Så ingen träning idag tyvärr.
Annars har jag inte gjort så mycket under mina lediga timmar idag. Städat badrummet, skypat med Mamma och kollat ett avsnitt av the vampire diaries.

Ikväll ska jag äntligen träffa Linda och Elin, de var tvugna att jobba länge igår båda två så det blev bara jag, Frida och Sara. Men det var jag supernöjd med det också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0