Älskling & Kärlek

Detta är ett inlägg till en av kärlekarna i mitt liv. (alex natha ni är nr one for lifetime, brudtärnorna säger jag bara)

MEN. Detta är till MICKIS. Min syster,min kärlek, min andra halva.

Jag älskar dig. Drömmer om dig. Saknar dig.Tårar spills över dig. Saknaden är större än vad det kan beskrivads.

Du kompleterar mig. Du är allt jag inte är, OCH allt jag är.

Kärlek.

Våra minnen.

Vår tid.

- Mickis somnar till twilight när jag har tjaat om den i tre månader.

- Vi pratar om att göra en gemansan tatuering

- Vi åker till en reklamskyllt när vi ska hanl halloween kostym.


JAG ÄLSKAR DIG

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hej min älskling!



Jag sitter här med tårar som rinner längst kinderna. Jag saknar dig obeskrivligt mycket! Ja, orden räcker inte riktigt till. Det är tomt här utan er. Även om jag aldrig upplevt Sverige med er känns det oerhört tomt. Jag tänker på dig, er, oss, flera gånger om dagen. Men många gånger försöker jag stänga av för att inte må dåligt. Du var ju där hela tiden, och nu har jag inte hört din röst på flera veckor.



Det känns tråkigt att inte vår USA-resa kunde bli en enda stor helt fantastisk fantasivärld, men så fungerar det ju inte riktigt. Jag känner mig bara så beskviken över hur allt blev. Jag hade ju drömt om det här så länge och helt plötsligt var det över. Jag förstår inte heller hur jag kunde ta det med sån klackspark och bara åka iväg från er. Det är det största misstaget jag någonsin gjort. Även om jag hade många pissdagar, minns jag alla små tillfällen som gjorde mig riktigt riktigt lycklig!



Vi får vara tacksamma över den tiden vi fick tillsammans och blicka framåt mot Sverige och eventuella resor! Förhoppningsvis hälsar jag på er och så lådsas vi som att ingenting av det här någonsin har hänt.



Säg en dag när du har riktigt mycket tid, så lovar jag att prata med dig så länge du orkar!



Jag älskar dig!

2010-01-17 @ 14:00:40
Postat av: Anonym

C??? Prins Carl Philip? Idol Calle?

2010-01-17 @ 21:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0