Corona & Harry Potter

Idag är det lördagkväll och jag gör faktiskt ingenting. Eller jo, jag jobbar. Har alltid helgerna av, men jag hade bara planerat att vara hemma ikväll (eftersom alla andra jobbar) så då frågade min värdpappa om jag kunde jobba så att han och min värdmamma kunde gå på bio! Så jag har nattat barnen, nu sitter jag och kollar Robinson på webbtv och har tända ljus.
I förmiddags så åt jag, Linda och Elin brunch på Stacks och sedan åkte vi in till stan för lite shopping.
Igårkväll gick samma trio till en lokal bar för att dricka öl/vin och minga runt lite. Därefter åkte vi hem till Elin med Harry Potter, ett sexpack Corona och glass. Mys!

Jordbävningen håller på här fortfarande, har varit ett tiotal bara de senaste dagarna. Jag har bara känt en, det var den som hade sitt centra 15 min härifrån. Idag var det tydligen en jättestor, men vi var för upptagna med shopping för att märka.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Haha, jag tänkte faktiskt på dig då. i sommar så ska du jag och erika ut och rida har jag bestämt ;D Miss you!

2010-01-11 @ 19:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0