' Imma be

Är det någon som kan fatta att jag fyller 20 i övermorgon? Jag förstår inte vart tiden och åren tar vägen. Det är läskigt. Men som Alex sa: Vi har inte något val direkt. Haha, exakt så det är bara till att njuta. Och jag kommer att njuuta av min 20 års dag!
Det är både jobbigt och kul att inte vara hemma. Jag hade så himla gärna velat fira med med familj istället för en familj som man bara har känt i 6 månader. Det är ändå ens 20-års dag. Samtidigt är min värdfamilj jättesnälla och gör verkligen allt för att det ska bli kul för mig.
Veckan har varit bra, den har gått snabbt som vanligt. Blev orolig igår när det såg ut som min, Lindas och Elins sushikväll inte skulle bli av, men det blev den tillslut! Lite försenad bara. Att träffa sina vänner här är så viktigt. De är som bränsle för mig. Träffar jag inte dem, har jag inte tillräckligt mycket energi att jobba en dag till. Träffades varken måndag eller tisdag, så jag var verkligen beroende av onsdagen. Och den blev av!

En fråga, både Black Eyed peas och John Mayer kommer hit om två månader, vilken koncert väljer man?

Måste bege mig, ska snart hämta barnen. Får väl njuta av min sista torsdag som tonåring.

Förresten, solen är tillbaka efter 10 dagars kurragömma bakom regnmoln!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0