Malibu & Flickan som lekte med elden

Helgen har varit sååå bra! Desto tyngre att vara tillbaka idag dock.
Fredagen började med att jag fick ett paket hemifrån, tack så mycket! Innehåll en svensk skvallertidning, Steig Larssons film, flickan som lekte med elden, och ett jättefint brev/julkort från min kära lillebror. Tack!
Efter att jag och A hade varit vid isrinken så åkte vi inom Starbucks och fikade, och det var mysigt. Därefter åkte jag hem till Elin som var ensam hemma, eftersom hennes värdfamilj är på semester i Mexico.
Mötte upp henne, Linda och Lindas tjejkompis Christina som är på besök från Sverige. Skit kul!
Förfestade med massa goda drinkar hemma hos Elin sen åkte vi till en nattklubb i Burlingame. Vi hade kul och gick runt på lite olika ställen och träffade massa folk!

På lördagen åkte vi in till Fishermans wharf och käkade på In and Out, och promenerade längs pier 39. På kvällen åkte vi tillbaka och började ladda inför nästa fest, som var en hemmafest tillsammans med Elins värdbarns baskettränare som hon har fått kontakt med haha! Ännu ett jättefint hus, och vi badade i en stor skön utomhus jacuzzi nästan hela kvällen. Träffade mycket roligt nytt folk!

Söndagen var bakisdag, hände inte jättemycket. Åkte en runda till Marshalls, åt frozen yoghurth och kollade på filmen som Mamma skickade. Riktigt bra! Äntligen bra gjorda svenska filmer.

(Har massa bilder och filmer från helgen, kommer sen)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0