Sammanfattning & Frågor

Här kommer en sammanfattning av 2oo9: (sitter vid isrinken och är uttråkad)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, flyttade hemifrån, till ett annat land dessutom. Och tatuerade mig!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Haha, alla på Saras fest vet väl hur de gick? Höll ett par, men de två bästa bröts. (vikt och Nathaniel)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.
4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, tyvärr.
5. Vilka länder besökte du?
Spanien tre gånger- Gran Canaria, Barcelona och Magaluf. USA. Danmark.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
FRIHET från all press och skit. En mysig pojkvän också kanske. (Haha, upptäckte precis hur ologiskt det lät)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
11 Juni studenten, 25 juni Magaluf, 3 aug åkte jag hit
8. Vad var din största framgång 2009?
Studenten, Idékoll och den låånga vägen från en tanke att åka som au pair till att vara i California
9. Största misstaget?
Börja äta igen haha.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, massa förkylningar, men ingen skada direkt.
11. Bästa köpet?
Flygbiljetten till Magaluf.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
 
Resor och fest, och hela au pair grejen.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När vi 8 tjejer samlades i lägenheten i Barcelona och skrek av glädje, hela studentdagen, alla snälla ord och fina gåvor innan jag åkte och alla fina ord och handlingar kring Idékoll.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Rap das armas och Boom Boom Boom
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. Har aldrig varit så glad (Studenten, Idékoll, resorna, allt nytt folk jag träffat) men heller aldrig så ensam och ledsen (lämna vänner familj, all hemlängtan och ångest)
16. Vad önskar du att du gjort mer?
 Umgåtts mer med vänner och familj innan jag åkte istället för att jobba och sova haha.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit haha
18. Hur tillbringade du julen?
Julafton med Elin och Linda så vi fick får svenska jul, och juldagen med min värdfamilj hos deras släktingar i San José
19. Blev du kär i år?
Var kär när året började... Sen har det mest varit små förälskelser!
20. Favoritprogram på TV?
Grey's Anatomy for life. Och vampire diaries
21. Bästa boken du läste i år?
Behöver jag uttala det ens? Twilight!
22. Största musikaliska upptäckten?
Rap haha.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Gud vad längesen, nästan ett år sedan ju...Fick en del kläder som jag ville ha, böcker och så. Smycke av tjejerna.
25. Något du önskade dig men inte fick?
En häst haha. Har jag gjort sedan jag var 3.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Blev serverad Ben and Jerrys på sängen av min brossa, sen låg vi och kollade på Twilight. Åkte upp till stan för att byta en klänning (till mindre storlek!!). På kvällen var det middag (tacos) sedan utgång där jag stötte på en söt gammal bekant på första gången på länge.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Inte bli rånad i Barcelona, bättre början på året, mer träning.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Under förändring
29. Vad fick dig att må bra?
Alla mina vänner och allt roligt vi gjorde tillsammans, det kommer jag aldrig att glömma. Sommaren var den bästa på länge.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Måste jag säga det? EDWARD
31. Vem saknade du?
I början saknade jag en viss pojke, nu när jag har åkt saknar jag familjen fruktansvärt, och mina älskade vänner.
32. De bästa nya människorna du träffade?
Vart ska jag börja? Jo, med Johanna. Fan asså, så jävla glad att vi träffades. Saknar dig. Mickis, my siz. Linda och Elin som är mitt liv här, Malin som alltid fick en glad. Och alla fina fina pojkar, C, B, T...ya, u know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0