Seg vecka & Torsdageftermiddag

Denna veckan har faktiskt varit seg, de senaste månaderna har veckorna bara rusat iväg, men denna veckan har faktiskt släpat sig fram. Tisdagen var jobbig, jag tänkte mycket på min födelsedag vilket ledde till hemlängtan, saknade Mikaela jättemycket och jobbade länge. Skulle egentligen gått ut och bowlat med några tyska au pairer och deras amerikanska killkompisar, men de skulle vara ute till 2-3, och jag måste vara hemma 11 när jag börjar 7 dagen efter... Så det var tråkigt, eftersom jag hade sett fram emot att hänga med dem.
Igår träffade jag Elin och Linda, och det är ju alltid uppfriskande. Och just nu är det torsdageftermiddag, vilket betyder att det inte är alldeles för långt kvar tills helgen!

Idag kommer dessutom en tjejkompis till Linda hit från Sverige, ska bli jättekul att träffa henne.
Denna helgen ska bli så bra! Elins värdfamilj är i Mexico så imorgon eftermiddag beger jag mig dit, sen återvänder jag söndag kväll.

Snart fyller jag 20... Helt stört! Önskar på ett sätt att jag kunde varit hemma och firat med familjen och vännerna, särskilt eftersom 20 inte är något speciellt här. Men jag tror att det blir bra ändå! Mitt och Lindas nya motto: Tar det som det kommer, inte tänka för mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0