Sushi & Flip

Idag är det onsdag, och idag regnar det också. Blä, nu har det regnat i 4 dagar i streck. Igår vaknade jag av åska, och det har även åskat lite idag. Tråkigt!

Igår blev det en runda till Stanford Mall med Linda och Christina (Lindas kompis från Sverige) och jag köpte lite en ögonskugga från ID (älskar dem!), nagellack och ett par tights. Idag ska vi träffas upp i Palo Alto för sushi!

Dagens överraskning var att Mickis ringde från Sverige till min amerikanska telefon! Sjukt oväntat, och sjukt kul. Kändes så skumt att prata på telefon, det var precis som om hon var kvar i Menlo part tio minuter ifrån och att man pratade om vad som hände i helgen.

Jag fyller ju 20 i nästa vecka så Mamma och Pappa har satt över lite pengar till mig jag kan köpa födelsedagspresent till mig själv haha. Lite deppigt, men Linda erbjöd sig att köpa det jag ska köpa och packa in det till mig. Haha!
Jag kommer i alla fall att köpa ett Flipkamera, som är en liten videokamera. Kommit till Sverige än? De är i alla fall väldigt nya och populära over here. De har hur många olika designer som helst, och jag är glad att jag har lyckats narrowat ner det till fyra favoriter. Nu får ni hjälpa mig!





Min favorit är nog den helvita med en Hello Kitty bild på, men eftersom jag har en rosa mobil och en rosa kamera hade det varit snyggt att följa mönstert... Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lätt den svarta med rosa mönstret på =)

2010-01-21 @ 23:12:00
Postat av: Sofie

Hej! Var till Florida som utbytesstudent 06/07 och ska tillbaka till USA som au pair efter studenten. Har startat denna sida där både jag o andra skriver tips om USA + att jag har en stor länksamling. Jag länkade till dig, hoppas det är okej annars är det bara att säga till så tar jag bort den! Du får gärna länka till mig också. Ha det så bra! /Sofie

2010-01-24 @ 14:49:14
URL: http://sofiesusa.blogg.se/
Postat av: emla

Hello Kitty, TVEKLÖST! Det är ju urgulligt!

2010-01-28 @ 20:52:17
URL: http://mmmlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0