' daisy dukes, bikini on top

Varm fredag! Runt 30 grader idag. Jag vet att ni har varmt hemma också, men det gör det inte mindre varmt här.
Kan inte förstå att det är fredag redan, veckan har bara rusat förbi. Jag har hunnit med en massa saker också. I måndags var det avskedsmiddag hemma hos Linda för Elin och Linda. Deras värdföräldrar lagade jättegod mat och det var hur trevligt som helst. I tisdag hade jag mitt sista au pair möte på en minigolfbana men jag skippade golfen. Mötte istället upp Frida och Sara för kaffe.
Onsdags gjorde jag inte så mycket efter jobb, började packa så smått.
Igår åkte jag till Great mall för att lämna tillbaka saker på Victoria Secret, det sved. Köpte en resväska. Lägger upp bild sen.

Idag har jag haft en härlig dag. Playdate med Johanna hemma hos henne, barnen lekte medans vi låg och solade i poolen.

Denna vecka har varit lite annorlunda, barnen är på summerschool respektive soccercamp så jag är ledig mellan 9-12. (Började 12 mån,tis och ons). Sedan jobbar jag fram ca till 6 och barnen har aktiviteter under denna tiden. Så inte alls lika mycket lek som det var i början på deras sommarlov. Då var det simning och fotbollsmatcher på baksidan och parkbesök och allt möjligt.

Har precis slutat och väntar på att mina vänner ska göra detsamma så att vi kan dra på poolparty!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0