' light her up and let her go

Förra helgen var sista helgen som trion var samlad. Det var tungt i måndags när Elin åkte hem.

Elins värdfamilj lämnade huset på lördagmorgon och det betydde PARTY för Elin i hennes hus.

Fredagen började med att Elin kom och hämtade upp mig i den lilla blåa caben (som kommer att saknas) och vi körde till förfest där det bjöds på appletinis och middag. Därefter drog vi alla till ett poolparty/fest uppe i bergen som var rätt kul. Kvällens höjdpunkt var att jag var kung på beerpong.

Lördagen drog vi hem tidigt och jag, Elin och Meg solade, badade i pool och åt vattenmelon hela dagen. Linda kom förbi en stund också.

Och på eftermiddagen kom Josh och Isaac baby på besök från Pismo! Weeij. Åt god middag och sedan drog vi ut i stan till älskade Eastside west. Sjukt kul kväll. Avslutades på Atmosphere med VIP och massa dans. Hemma hos Elin var det fyllemat och fyllehistorier. Alltid perfekt.

Söndagen var oslagbar. Började med att killarna åkte och köpte champagne så det var det första vi fick i oss på morgonen. Sista söndagen i Cali var deras bortförklaring haha. Sen fortsatte dagen med sol och goda drinkar. Hade bbq på kvällen och spelade spel. Efter en snabb runda till Swingindoors var jag tvungen att säga hejdå till Elin, Josh och Isaac (Med kids spelandes i bakgrunden).

Tungt, men Elin får jag se snart igen. Och vi jobbar på att få Josh till Sverige nästa sommar.

Så detta kändes som sista helgen, eftersom Elin åkte hem och jag behöver spara pengar... Men, det kanske blir en liten partyrunda denna helgen också. Idag är det även hejdå till Meg som åker till Australien. Puss.


Helgens soundtrack;










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0