' I don't wanna wake until the dream is over

Jag är såå trött. Vet inte riktigt varför, men orkar inte riktigt uppdatera just nu. Kanske kommer ikväll eller imorgon? Men allt är bra, jag har varit ledig torsdag-måndag och har därför hittat på en massa kul. Igår stack jag, Linda och Elin förbi en bbqfest hos några killar som vi festade med för några veckor sedan. Kul! Älskar sommarkvällar.
Vädert håller i sig, varmt och fint. Såhär kommer det se ut fram till oktober typ. Men jag kan ju "bara" njuta tre veckor till.

Denna veckan har tjejvärdbarnet börjat sommarskola (stackare!) så på morgonen har jag bara hand om killen. Så idag har vi varit hos läkaren, hämtat tjejen på sommarskolan och nu är vi vid isrinken. Ikväll är det simlektioner.
Därefter ska jag slänga mig i soffan och kolla på So you think you can dance. Alex är favoriten!
Underbart program! Drömde att jag var med haha. Blev så ledsen när jag vaknade.

Annars går känslorna ganska upp och ner - precis som när man precis kom hit. Man var jätteglad över att vara i California samtidigt som man hade en klump i magen för att man skulle bo här i helt år.

Nu har året gått och klumpen är pga av att man ska åka hem. Samtidigt kan jag inte vänta! Ska bli så kul att träffa alla igen. Kan ni förstå att det har gått ett år? Ett helt år? Läskigt.

Tiden som är kvar kommer jag njuta något så otroligt av. Två helger kvar när trion är samlad och sista helgen ser ut att bli storslagen.




San Francisco, the place to be

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0