' sharing different heartbeats in one night

Okej, nu ligger jag efter i uppdatering! Har ju inte berättat om allt roligt som jag hann med förra helgen.

Förra fredagen var det utgång inne i stan. Ett gäng killar som vi har hängt med ett par gånger bodde på hotell, och de sa att vi kunde joina om vi ville. Så det gjorde vi! Hotellet är i kedjen W, som är sjukt fina hotell. Riktigt modernt och buddhainspirerat. Ett av de coolaste hotellen jag har varit. Inte finast eller mysigast, bara häftigast.

Utgången var sjukt och kul och jag fick träffa min Chris. Crashade hemma hos honom efter att vi såg solen gå upp uppe på taket på hans lägenhet - med utsikt över hela stan. Ett ögonblick som sent kommer att glömmas.

Lördagen spelade tyskland match igen haha, så Chris var iväg med kompisar. Jag mötte upp tjejerna och killarna och vi åt brunch i solen på en uteservering mitt i downtown. Därefter tog jag tåget hem, jag gick på bröllop med värdfamiljen. Det var helt okej.

Söndagen var supermysig. Jag och Elin åkte till Great Mall och shoppade loss. Sista shoppingen innan hemåkning... När vi körde hem i hennes lilla cab lyste solen fortfarande och det kändes att man var i Cali.

Jag är så sjukt trött, så uppdatering om denna helgen som var kommer imorgon.

Nu, isrink.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0