' I wanna be a billionaire

Förra helgen var alltså 4th of July helgen och jag fick långhelg eftersom jag jobbade så mycket veckan innan, pga att min värdpappa och Angela var iväg på konståkning i Ohio.

Så på torsdagen den 1 juli fyllde Linda 21 och vi gick till Swingindoors i San Mateo och hade en GALEN kväll. Men så ska det va när man fyller 21! Hela fredagen spenderas halvdöd i Lindas soffa kollandes på the soap channel, bästa kanalen haha. På kvällen gick vi och Elin och såg Eclipse, som tyvärr var en liten besvikelse. Givetvis bra, men inte lika många "ah jag dör"-scener. Drack världens godaste jamba juice till bion, kommer sakna när jag kommer hem!

Lördagen var jag på koncert på Great America! Det var hur bra som helst. Great America är ett stort nöjesfält, så först åkte vi lite karuseller, sedan var det koncert. Det var så fruktansvärt varmt dock! 30 grader och stekande sol. Men skönt. Så koncertet var BOB, Shontelle, new boyz, Travie mccoy (muums) och Kevin Rudolf. Så braa!

Kvällen bjöd på en lugn utgång i burlingame med ett par danska killar som var på semester i SF.

Söndagen var alltså 4th of july! Kan sammanfattas enkelt - mycket mat, mycket folk och mycket fyrverkerier. Jag, Sara, Amy och Amys kompis var nere på fishermans wharf och det blåste haha! Vi åkte också runt till olika utsiktsplatser och tog fina bilder.

Måndagen åkte jag och Linda till Stanford park och solade, därefter till palo alto för sushi! Mycket mysigt. På kvällen hyrde jag bara film och tog det lugnt.

Veckan därefter gick så snabbt eftersom jag bara jobbade tis-fre. Tisdagen var jag, Elin och Linda på grillfest hos några killar som vi festade för ett par veckor sedan. Kul!

Onsdag-torsdag var vanliga och bra, det är So you think you can dance dagar så jag sitter framför tv:n! Haha, i torsdag var det premiär för Big Brother... Herregud säger jag bara.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0