' heaven?

Glad midsommar!
Då är det fredag och det är inte långt kvar av denna jobbiga vecka. Känns skönt. Tyvärr jobbar jag söndag också så det är en bit kvar. Jag vet inte riktigt hur jag finna motivation till måndagmorgon.

Jag och lillkillen har i alla fall hunnit med massa roliga saker denna vecka. Det har varit sim och poollek, gymnastik, isrinken, massa spel, fotboll i parken och lekplatser. Idag har vi bakat brownies och nu storstädar vi innan vi ska bege oss till poolen för lite simning och lite stim.

Igår hann vi även med en bridalshower. Barnens kusin ska gifta sig om ett par veckor och jag och Hope (min värdmamma) var bjudna till bridalshowern. Men min värdmamma var tvungen att jobba så jag och killen fick åka dit. Han var inte enda killen där, så det gick bra. Lite akward för mig att komma dit med presenter och så, men de flesta i släkten är shyssta (och tycker om mig) så det gick bra. God mat och roliga spel!
Känns konstigt att bruden är lika gammal som mig dock.

Idag är det fredag men jag jobbar på obestämd tid. Min värdmamma vet inte när hon kommer hem, men antagligen runt 8. Linda och Elin är i pismo, frida och sara ska på midsommarmiddag runt 6-tiden till amys värdfamilj. yeey.. Sitta ensam på midsommar. Ska ta en löprunda och kanske hyra new moon? Kan ju bli en tradition. Förra midsommar låg jag hemma i 40-graders feber och kollade Twilight (och laddade för magaluf dagen efter) och denna midsommar blir det new moon. (Ursäkta på förhand) MEN FYFAN VAD DEPRIMERANDE.
Min värdmamma och killen åker iväg till konståkningstävling ikväll och stannar över natten så huset för mig själv ikväll/natt. Så tekniskt sett kan jag öppna en flaska vin eller en öl.
Men helt ärligt vet jag inte vad som är mest deppigt.

Okej, nu har jag fått det ur kroppen, inget att göra att saken, jag visste att jag skulle sakna Sverige under hägtider och födelsedagar, men det hjälper inte riktigt att man är förberedd. Det är tråkigt.

Imorgon är min lediga dag och då ska det njuuutas. Vet inte vad planen är än, men det löser sig. En runda till stranden eller san francisco blir det.

GRATTIS till pappa på födelsedagen och ha en bra midsommar allihopa. Jag önskar att jag kunde vara med er.


Kommentarer
Postat av: Susann Karlsson

Hur blev det med att skratta sista månaden?

Kram

2010-06-28 @ 14:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0