' imma party and party

Solen skiner och det är vaarmt!

Söndags var den varmaste dagen på året, 36 grader nere i San Jose där jag var på zoo med mitt värdbarn. Varmt kan jag lova.

I måndags och idag har värmen hållt i sig, och nu är det runt 25 grader. Mer lagom varmt.

I lördags var jag ledig så då var jag först och solade i Stanford park med Sara och Frida och därefter åkte vi in till San Francisco för en snabb shoppingrunda och bio på kvällen med supergod froyo! Kommer sakna.
Vi såg get him to the greek och den var riktigt rolig! Verkligen min humor. Inte i närheten av baksmällan, men rolig. Russell Brand är ju klokren. Jag tycker dessutom att han mer än okej att titta på. Hans engelska dialekt gör ju sitt också. Mums.

I måndags jobbade jag bara tre timmar vilket var superskönt och på fredag är jag ledig! Det är för att jag jobbade så mycket förra veckan. Så mycket nice ska det bli. Helgen ser ut att bli uberbra. Fira Linda på torsdagkväll, shopping på fredag, utgång igen fredagkväll, koncert lördag plus utgång(?) och 4th of July (party) på söndag! Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0