' rock your body

Sommaren är här! Det är så varmt. Runt 30 grader varje dag - man behöver inte ens fundera på om vädert kommer att bli bra dagen efter.

Barnen har ju sommarlov nu och jag trodde det skulle vara jättejobbigt, men jag har faktiskt fått ny energi. Är säkert för att det är lite förändring, det är nytt jobbschema, jag gör andra saker med barnen osv. Nu kommer jag att sluta tidigare på kvällarna, vilket jag tycker är skönt. Tråkigt att jobba till 8-9 varje dag.

Idag har jag varit och spelat minigolf med barnen, och sedan isrinken. (Vissa saker är desamma).

Helgen var jättekul. I fredags åkte jag hem till Sara, vi förfestade lite sedan drog hon, jag, Frida och Elin till en hemmafest uppe i bergen bakom stanford university. Sjukt fint hus, världens utsikt. Det var bra drag på festen vilket var kul, och dagen efter var vi där för att sola, dricka öl, kolla fotboll (usa-england, gooo england ;) och öva puttning på deras green på "bakgården". Love it.

Lördagen hade Linda huset själv, så jag, Elin, Linda och Linda syster förfestade, sen åkte vi in till stan, delade upp oss, och sen möttes upp. Hade en riktigt rolig kväll! Älskar eastside west. Söndagen bjöd på festival i Haight Ashbury. Ledsen att överanvända ordet, men kärlek. Så himla underbara människor, bra musik, hela stämningen är bara helt otrolig.

Så jag var TRÖTT när jag kom hem i söndagskväll, gick och la mig tidigt. Fick sova till 8.15! Ännu en underbar sak med ingen skola för barnen, jag börjar runt 8.30 istället för 7,oo.

Dagens nyhet är att mina flygbiljetter är bokade! Nu känner man att det är på riktigt.

Jag lämnar San Francisco tisdagen den 27 juli, mellanlandar i London, och är hemma i Köpenhamn onsdagen den 28 juli vid 16,oo. Är så exited! Det är verkligen blandade känslor. Men det ska givetvis bli helt underbart att komma hem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0