' this time baby

Vädert är så himla bra just nu! Tre dagar i rad har det legat mellan 25-30, och det ska bli ännu varmare i helgen.
Just nu är det fredageftermiddag och planerna för helgen är fortfarande lite suddiga. Utång, hejdåfest, fint väder... Ja, vi får se helt enkelt.

På söndag är det i alla fall familjemiddag som min värdfamilj vill att jag ska vara med på. Men det är okej, i princip alla andra måste jobba ändå.

Idag hade lillkillen presentation inför hela klassen som jag hade övat med honom, och jag var lite stressad eftersom min värdpappa kom och kollade, men allt gick bra och man kände sig lite stolt över honom.

Annars har det bara varit en tripp till biblioteket idag, älskar verkligen känslan när man går in på ett bibliotek. Gör mig alltid på bra humör.

Mysig fika igårkväll på Starbucks university avenue med nästan hela gänget. Sommarkvällar är bäst.

En vecka kvar tills att barnen får sommarlov och det är blandade känslor för min del. Har ingen aning om hur jag kommer att jobba. Men det lär jag märka.

Jag känner mig sjukt shoppingberoende just nu.
Och jag vill strunta i allt och bli make up artist.








Kommentarer
Postat av: Måns

Fusk att ni har så bra väder! FUSK! Gött att du har det bra! När återvänder du hem?

2010-06-07 @ 15:35:58
URL: http://mansisaussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0