' california here we come

Riktigt riktigt mysig middag hemma hos Elin igår. Jag kan inte förstå hur hon kan vara ledig så mycket, hennes familj reser hela tiden känns det som. Men nu är de i alla fall på semester i två veckor så det betyder ledigt hus, woho. Och Elin är riktigt duktig på att laga mat, så det var god svensk ost- och skinkpaj med sallad och sedan glass och frukt till efterrätt. Perfekta sättet att avsluta en arbetsdag på. Synd att det är så långt till Elin bara. Köra 101 under rusningstrafik.. Ja, du sitter fast. Trots att det är 5 filer på motorvägen är alla helt igensmockade.
Påvägen dit: 1:05
Vägen hem: 0:28.
Men jag kom fram i alla fall haha.

Onsdag idag, solen skiner. Skulle ha simmat med barnen imorse men det var simlektioner vid poolen så vi drog till parken istället. Nu sitter vi vid isrinken och kommer att vara fast här ett par timmar till. Har kollat ut sådär 5 serier under min isrinkstid, så det är svårt att hitta nya. Men the mentalist är sjukt bra. Haha, det är så kul för jag kan minnas olika perioder av detta året i serier, typ det var då jag kollade Heroes, eller vänner haha. Så är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0