' I can't breathe, it's too crowded in here

Är så trött, pallar typ inte blogga men ja.
Fick i alla fall sovmorgon imorse så det var snällt...

Helgen såg i alla fall ut såhär;
När jag skulle dra ut på fredagen fick jag veta att jag var tvungen att börja jobba 6 på lördagmorgon, så jag tog bilen (cab) och hämtade Sara. Vi åkte och köpte sallad och satt och åt på torget i Palo Alto. Underbart väder! Därefter bestämde vi oss för joina de andra tjejerna (elin, linda och hennes syster) på swingindoors i San Mateo. Rätt mycket folk så det var kul.

Slutade jobba vid 11 på lördagen, så då kom Linda och hennes syster och hämtade mig för att åka till Santa Cruz. Mötte upp Elin där. Skit varmt, riktigt härligt att bara ligga och sola. Såg även ett par delfiner hoppandes nära stranden.
Efter stranden åkte vi och shoppade på Great Mall, jag köpte aloe vera salva från Body Shop för att linda min fina bränne jag fick när jag låg och sov. Fick även med mig hem kroppsglitter, en klänning, tights, och vanlig t-shirt.

På kvällen gick vi och såg Sex and The city 2 och jag tyckte att den var sådär. Hände ingenting som man inte visste skulle hända typ. Men rolig var den.

Var tvungen att jobba söndag också, började 7. Efter isrinken var det bbq som jag var tvungen att ta barnen till. Och därefter familjemiddag. Heldag med barnen verkligen. På kvällen blev det en snabb spontan fika med Frida, Sara och Amy. Tack tjejer, love you!

P.S
Har inte druckit en droppe alkohol på hela helgen. Min första vita helg sedan någon gång i december. Det är 6 månader sedan.

Puss&Kram till alla snälla där ute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0