' baby I can brake it down

Också den klassiska helguppdateringen då.
I fredags var det fint väder och jag såg verkligen fram mot helgen, trots att veckan gick skrämmande fort. Jag åkte till Elin och Linda, vi körde till Luckys och laddade upp, sen lite förkrök hos Linda. Jag var chaffören för kvällen, så inget vin för mig. Vi satt och kollade på våra gamla flippvideos och skrattade, trots att jag mest skrattade åt Elin och Linda.
Vi stack i alla fall till Swingin doors i San Mateo och det var en okej kväll. Inte lika kul som vi har haft där förr, men det var skönt att komma ut i alla fall.

Lördagen var toppen! Började med en runda till San Francisco, lite shopping och sedan lunch med laura (tysk tjej) som vi inte har träffat på hur länge som helst. En gammal klasskompis till Elin var också i stan, så han fick vara med. Kul att träffa honom också. Vi satt på cheesecakes uteservering och njöt av solen. Jag köpte ett par nya skor, ny mascara och en supersöt klänning från forever21.

Vi åkte hem till Linda, Elin var tvungen att jobba, men vi fixade oss för kvällen. Elin var snäll och skjutsade oss till Frida innan hon började jobba.
Hemma hos Frida var det hur fint som helst! Hon hade ordnat Hawaii-tema så det var goda drinkar och mycket rosa. Hur bra som helst. Vi grillade, spelade lite ölspel och sedan kom limousinen och hämtade oss för utgång i stan. Hämtade upp Elin påvägen.
Finns ingen underbarare känsla än att åka en limo med champagne och pumpad musik i en storstad en lördagkväll. Älska livet.

Vi gick till en klubb som heter The Roe, första gången för mig där och den var helt okej. Stephanie Pratt från the Hills var där för att fira sin födelsedag så där var rätt mycket folk.

Söndagen var chill med lite shopping, brunch och Ben&Jerrys i solen på Height/ashbury. Underbart. Favoritstället i San Fran. Träffade fler av Elins svenska klasskompisar och det var kul.
Köpte en UNDERBAR klänning som jag nog ska ha på galapremiären.

Fick skypa med Elins babe vilket var kul. Eftermiddagen bjöd på promenad och spionage, sedan varma mackor och film.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0