'

Hm, veckorna går snabbt här, det måste jag erkänna. Så det har varit ännu en snabb vecka, dock en tung. Vädert är tråkigt, jag har jobbat mycket, och jag längtar efter helgen så mycket.

Idag är jag dessutom väldigt stressad. Det är körande fram och tillbaka hela tiden. Idag hämtar jag barnen från skolan 12, sen kommer varken jag eller barnen hem fråns 8 ikväll. Göra lunch, packa 100 olika klädombyte, köra till städer jag aldrig har varit i - Ja, många prövningar idag. Men det är så värt det, för imorgon är jag ledig! Ahh, jag kan inte vänta! Det kommer kännas riktigt skönt när jag slutar ikväll kan jag lova.

Så just nu är jag vid isrink 1, sen ska jag till isrink nummer 2 som är 45 min härifrån för konståkningstävling.

Ja, det var nog allt jag har att säga för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0