' give me all of your love

Denna veckan händer det mycket saker, samtidigt som det inte händer mycket alls.
Rent aktivitetmässigt så är det inte särskilt fullspäckad, men annars är det full fart.

Denna veckan har jag som sagt läst klart mina kurser, och nu har jag skickat in timmarna till cultural care. Jag har även fyllt in hemreseansökan, alltså vilka dagar jag vill åka hem. Man fyller i tre valmöjligheter, och så väljer Cultural care den dagen som flygen går bäst.

Så jag kommer hem antingen 27,28 eller den 29 JULI!

Lägenhetsletandet pågår för fullt och det är många beslut som ska fattas, mycket tänkande och planerande osv.

Något mindre kul är att denna veckan har jag betalat mina böter, buhu, 1000 kronor fattigare. Dessutom var jag tvungen att betala 500 kr i bensin. Så denna veckan är jag sjukt fattig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0