' If you just realize, what I just realized

Helgen var kul, trots smärre motgångar och mycket medlidande idag. Jag uppdaterar om det senare. Just nu sitter jag vid istinken, klockan är 17,40 och vi ska snart åka hem. Efter det hoppas jag att jag slutar, jag vill gärna träffa Elin och Linda idag. Annars regnar det idag. Och ryktet säger att denna "vintern" var det 50% mer regn än förra året. Klockrent. Fast, jag ska ju inte klaga, er vinter var där hemma var den kallaste på 25 år...

Annars fick jag möjligtvis se C;s bakhuvud i söndags. Det var trevligt.

Just nu ligger fokusen på röda mattan premiär och champagne och kallprat med Andreas Wilson. Söndag.


Kommentarer
Postat av: emla

vadå röda mattan och andreas wilson!? :O

2010-05-12 @ 14:22:21
URL: http://mmmlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0