' sick and tired

Ingen dejt igår, blev inställt pga av att han var tvungen att jobba. Tråkigt, men mest eftersom jag hade velat träffa Elin och Linda och det var försent när jag väl fick veta att det inte blev av. Är van att träffa dem tisdagar eller onsdagar, så nu känns det att vi inte har setts. Dejten blir antagligen av ikväll, jag jobbar till 8,30 och måste vara hemma igen 11, så känns sådär lagom lönt men vi får se.

Annars har jag förstått att det är långhelg hemma i Sverige vilket jag är avundsjuk på. Detta är nog en av de längsta jobbveckorna sedan jag kom. Jobbar måndag-lördag plus au pair möte söndagmorgon. BLÄ. Men det är passande att jag är sjuk, det kanske är lika bra. Dessutom behöver jag spara pengar.
Idag är det även kalas för min lillebror där hemma, fyller 15 på lördag. Önskar verkligen att jag kunde vara där.

Det positiva är att det är 25 grader och sol.



Trött, osminkad och lagom pigg!


Kommentarer
Postat av: Fille

Det är 27 grader och sol i sverige. Fast inte i malmö här är det 9 grador och regnar:( men i Haparanda är det 27 grader och sol. :O

2010-05-15 @ 17:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0