' weekend wars

Ja, jag kan ju säga så mycket som att lördags inte blev så lugn som planerad!
Höll Linda sällskap medan hon jobbade rätt chill, tog barnen och åt glass osv , sedan mötte vi upp Sara och Frida och körde in till stan. Gick till en klubb som vi inte har varit på innan, Atmosphere heter den. Där var roligt och bra! Träffade Jesse som snällt tog hand om oss hela kvällen.
När klubben stängde fick vi stanna kvar, vi gick upp på taket på klubben och hade underbar utsikt över San Francisco. Jag älskar verkligen denna staden.

I söndags fick jag gå upp tidigt och köra hem till mtn view. Hade au pair möte i en park vilket var som vanligt, sådär lagom kul och intressant.

Direkt efter mötet fixade jag mig, för att sedan åka tillbaka till San Francisco. Där gick jag, Linda och Elin på en röda mattan biopremiär av en film som heter Bicycle Bride där den manliga huvudrollen spelas av Andras Wilson!
Det var först röda mattan bilder, sedan vin och lite mat, tal, och sedan filmen. Häftigt att se en film när den spelas på big screen för första gången. Ännu häftigare är det att först se en film, sedan prata med skådespelarna.

Efteråt var det lite efterfest på en klubb precis intill bion.

Alltså en bra helg!










Kommentarer
Postat av: Nicole

Aahh va häftigt! Du verkar ha det hur bra som helst! Längta inte hem hahah

2010-05-21 @ 18:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0