' what's the name of the game?

Idag är en det en fin lördag! Jag har jobbat hela dagen dock, vilket alltid är drygt på helgerna. Men men. Slutade precis så ska snart bege mig till Linda.
Jag är fortfarande superförkyld, och igår stannade jag bara hemma och kollade film trots att tjejerna var ute och festade. Känns faktiskt rätt skönt idag. Filmen var bra också, det var en film som både Mamma och Nicole har tipsat om. The law abiding citizen. Mycket bra faktiskt. En film som passade mig perfekt.

Nu ska jag som sagt fixa mig sedan åka till Linda, vi ska ut i San Francisco ikväll. Blir en lugn kväll för mig dock, är förkyld plus att jag har au pair family meeting imorgon kl 11 så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0